lunedì 5 agosto 2019

Sa “Corona de Logu” appoggia le amministrazioni di Scano Montiferro e Mamoiada.



Sa Corona de Logu, assemblea de is amministradores indipendentistas de Sardigna, sustennet sas initziativas de sas Comunas de Iscanu e Mamujada, chi in is ùrtimos meses e chidas ant detzìdidu de dare a sas carreras e a sas pratzas de sas biddas issoro unu nùmene nou e prus bighinu a s'istòria e a sa cussèntzia de sas comunidades.

S’identidade nostra, personale e de sa colletividade, est fata dae elementos medas e is nùmenes de sas carreras e de sas pratzas sunt parte de custa cumplessidade. Custos elementos fraigant sas cussèntzias nostras e nos faghent cumprèndere chie semus.

Pro custu sa Corona de Logu tenet in s’agenda polìtica sua sa chistione de s’odonomastica. E pro custu s’assòtziu natzionale de is amministradores at a torrare a subra de su traballu de sas Comunas de Iscanu e Mamujada, pro chi onni sìndigu, assessore e cussigere comunale indipendentista promòvat sas matessi deliberas e sos matessi sèberos in sa pròpia comunidade.

Ligi su documentu: http://bit.ly/2T7tAVw
__
La Corona de Logu, assemblea degli amministratori locali indipendentisti di Sardegna, appoggia pienamente le iniziative dei Comuni di Scano di Montiferro e Mamoiada, che negli ultimi mesi e settimane hanno deciso di dare alle vie e alle piazze dei loro paesi un nome nuovo e più vicino alla storia e al sentire dei residenti.

La nostra identità, personale e collettiva, è composta da molti fattori e i nomi delle strade e delle piazze sono uno di questi fattori. Essi si fissano nel profondo delle nostre coscienze e ci modellano, contribuendo a fare ciò che siamo di ciascuno di noi.

Perciò la Corona de Logu ha nel suo programma il tema dell’odonomastica. E per questo l’istituzione nazionale degli eletti riprenderà l’iniziativa delle amministrazioni di Scano di Montiferro e di Mamoiada, affinché ogni sindaco, assessore, consigliere comunale indipendentista di Sardegna proponga gli stessi atti e le stesse scelte nel proprio Comune.

Leggi il comunicato: http://bit.ly/2T7tAVw


Nessun commento:

Posta un commento